Herritarrek 8,5eko batez besteko nota eman diote hiri-autobusaren zerbitzuari

2022/05/03
Guztira 185 inkesta egin dira erabiltzaileen artean; horietatik 93 1. linearen erabiltzaileei dagozkie, eta 92 2. linearen erabiltzaileei.

Arrasateko hiri-autobusak 10etik 8,41eko puntuazioa lortu du azaroaren 3tik 24ra egindako erabiltzaileen gogobetetze-inkestan.

Guztira 185 inkesta egin ziren; horietatik 93 1. linearen erabiltzaileei dagozkie, eta 92 2. linearen erabiltzaileei.

Zerbitzuaren indargune nagusiak gidarien tratua (9,1eko nota), gidatzeko estiloa (8,7) eta txartelen balidazioa (8,6) izan dira. Erabiltzaileek 8,4ko balorazioa eman diote linearen puntualtasunari eta ibilbideari. Autobusaren erosotasunak 8,3ko nota lortu du eta autobusak egokituta eta irisgarriak izateak 8,2koa.

Aitzitik, eta ahulgune gisa, autobusen maiztasuna hobetzea (8,0) eta txartelen prezioa jaistea (7,9) daude.

Erabiltzaileen hobekuntza-eskaera nagusiak hauek dira: eskola-oporretan autobusen maiztasuna mantentzea, asteburuetan maiztasuna handitzea edo mugikortasun murriztua duten pertsonentzako autobuserako sarbidea hobetzea.

Egindako inkesta guztietatik, inkestatu nagusiaren profila (% 31,8) 40-64 urte bitartekoa da. Ondoren, 25-39 urteko adin-tartea dago (% 23), 17 urtetik beherakoak (% 19,9), 18-24 urte bitartekoak. 15,4, eta 65 urtetik gorakoak, % 9,9. % 60,9 emakumeak izan dira eta % 39,1 gizonak.

% 62,5ek bonu arrunta zuen eta % 18,1ek bonu gaztea. % 45,7 langileak ziren, eta bidaiaren arrazoi nagusia, % 33,5, lanpostura joatea zen. % 52,1ek lanera edo ikastetxera joateko erabiltzen du autobusa. % 38,6k aisialdiagatik, erosketengatik eta kudeaketa pertsonalengatik erabiltzen du.

Inkestatuen % 77,5ek adierazi dute autobusa erabiltzen dutela ohiko garraiobide gisa joan-etorrietarako, eta % 44k egunero erabiltzen dutela zerbitzua. Inkestatutako pertsonen ia % 70ek ez du bestelako garraiobiderik.

Victoriano Fuentes obra eta zerbitzuetako zinegotziak adierazi duenez, “lanean jarraitzen dugu udalerriko hiri-garraioa egunetik egunera hobetzeko, autobus-lineen erabiltzaileek zerbitzurik onena izan dezaten eta etengabe eboluzionatzen eta hobetzen joan dadin zerbitzua. Horretarako, ezinbestekoa da arrasatearrei entzutea eta elkarlanean lan egitea. Udalak lanean jarraituko du, jasotako iritziekin, zerbitzua hobetzen jarraitzeko. Garraio publikoaren erabilerak mugikortasunari laguntzen dio Arrasate osoan, kutsadura eta garraio pribatuaren erabilera murriztuz, gure kaleak atseginago eta udalerri jasangarriagoa bihurtuz, aurrera eginez 2020-23 aldirako Herri Planean dauden Garapen Iraunkorrerako Helburuetan (GIH)”.